مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-14پزشكي

بیماران نیازمند به خون را دریابیم/کاهش ذخیره خونی در گیلان


رییس گروه برنامه ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان انتقال خون گیلان گفت: ذخایر تمامی گروه های خونی در استان گیلان به شدت کاهش یافته است لذا از مردم خیر و نیکوکار دعوت می کنیم برای اهدای خون و کمک به بیماران نیازمند خون به پایگاه های اهدای خون در استان مراجعه کنند.

- ایسنا/گیلان رییس گروه برنامه ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان انتقال خون گیلان گفت: ذخایر تمامی گروه های خونی در استان گیلان به شدت کاهش یافته است لذا از مردم خیر و نیکوکار دعوت می کنیم برای اهدای خون و کمک به بیماران نیازمند خون به پایگاه های اهدای خون در استان مراجعه کنند.

دکتر گیتی ایزدی پور در گفت وگو با ایسنا از کاهش ذخایر خونی و فراورده های آن در گیلان خبر داد و اظهار کرد: ذخایر تمامی گروه های خونی در استان گیلان به شدت کاهش یافته است با توجه به اینکه اسفند ماه و تعطیلات نوروزی را در پیش داریم لذا از مردم خیر و نیکوکار دعوت می کنیم برای اهدای خون و کمک به بیماران نیازمند خون به پایگاه های ثابت و سیار اهدای خون در استان مراجعه کنند.

رییس گروه برنامه ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان انتقال خون استان گیلان با بیان اینکه بیماران تالاسمی ماهی سه بار نیاز به تزریق خون تازه دارند، افزود: بیماران تالاسمی و همچنین جراحی های قلب به خون تازه نیاز دارند، از آنجایی که نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران نیازمند به خون را دریابیم/کاهش ذخیره خونی در گیلان

بیماران نیازمند به خون را دریابیم/کاهش ذخیره خونی در گیلان